dilluns, 11 de maig del 2009

Orfeó vs Barça

Ahir a la tarda, la meva filla feia un concert a l'Orfeó on canta. L'hora escollida, les 19 h, em semblava una barbaritat per a mi. Coincidia de plé amb el partit del Barça.

Evidentment hi vaig assistir, però amb un cert disgust per no poder assistir a una previsible celebració de la victòria de la lliga.

Al final, tot va sortir al revés: ni el Barça va guanyar, i jo m'ho vaig passar d'alló més bé.

Això m'ha servit per pensar, que no sempre hem de fer el que volem, que els interessos familiars estan per damunt dels particulars, i que les coses no són com ens agradaria que fossin sinò que són com han de ser.

1 comentari:

Mercè Solé ha dit...

Ja m'agrada... Em sap greu que ahir no hagués guanyat el Barça... però m'alegra molt veure que la música també ha guanyat en el vostre cas. Visca el gol de l'Orfeó!